Trött...

Nu är det snart dags för sängen. Jag är über trött och bara längtar efter att få gosa ner mig i mitt duntäcke. Funderar på att svara på frågorna om mig själv som skall sättas upp på travskolan, vi får se om det får bli ett litet projekt i sängen innan jag slocknar.
Gick upp tidigt för att vara söndag. Åkte till stallet för att rida M & köra L. M fick gå ihop med Flora och hästen med det coola namnet; Kapten Morgan, han gillade att få springa ihop med en stor hela tiden (tror han själv känner sig lite större då) funkade bra på stallgången idag också, med andra ord inga trasiga kättingar.
L gick en tur med Rain, ja Emma och jag kommer iallafall ha vältränade hästar till våren. Frågan är hur bra funktion våra fingrar kommer ha efter alla dessa turer i 15 minusgrader?
Tog en promenix hem också och hann precis hem till prix d`amerique, gick dåligt för svensken. Som vanligt då med andra ord, för det brukar faktiskt aldrig gå bra för Sverige utomlands, spelar ingen roll vilken sport det är.
Nej nu ska jag sluta med mitt tjat om alldeles för mycket häst (beror på att jag verkligen älskar det jag håller på med just nu)
Puss, hoppas ni får en bra vecka!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0