Vissa har marginalerna på sin sida!

Till en början måste jag tacka gud och samtidigt gratta Helena till att "lilla" Jidde klarade mätingen med två millimeter. Här snackar vi marginalerna på rätt sida iaf! Nu laddar HK för derby 2010.
Pappa säger att enda gången jag kommer till Jägers är när Pebblan ska starta där. Vi ska nog visa honom. Vill inte Limerick springa har jag en reservplan; Ridponny/barnponny. Rebecca kom ner och red idag igen och det gick superduper bra. Vi testade lite trav idag och han springer som han aldrig gjort annat, duktig kille ♥
Imorgon är det körning av båda två som gäller, wiho det kommer gå undan har jag en känsla av!

Lång skola med lite av varje. Hatar vissa i min klass, synd om de skulle råka läsa det här vilket är en väldigt liten chans men ändå. De kan vara gryyyyyyymt störande i vissa lägen!
Har kollat lite transporter nu under kvällen, hittade snygga här i Karlstad så pappa skulle ringa imorgon. Skulle inte sitta fel att ha ett eget!
Trisse har gosat ner sig i min säng, funderar på att göra honom sällskap och läsa lite i min bra bok. Låter lockande, så får det nog bli.
Imorgon är det fredag och det gillas starkt :D
/ - Kajsa


De har Gud på sin sida!

Förresten tog Björn Goop 6 segrar på Åby ikväll, det är sjukt bra. Japp han är min "idol" :D (efter Peter Cederin förstås!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0