En dag på Lökene.

Jag är trött, sådär trött att ögonen nästan stängs av sig själva. Kan bero på att jag ätit alldeles för mycket pizza och för att jag var uppe väldigt tidigt imorse, typ 06.20.
En dag på Lökene har det varit. Körde två fina pållar Cue On och Next To None Sib. Har även hunnit med massa annat också... Vi käkade på golfbanan idag igen, mums!
Fick även höra en dålig nyhet, de tvingades avliva Pebblans lillasyster igår. Lät inte som en vidare diagnos heller....
Följde med Paula efter arbetsdagen för att köra Moonlight, en av hennes egna hästar. Fortkörning stod på schemat och fort gick det tyckte jag iaf :)
Efter detta var det bara att åka till sina egna bortskämda små grisar. Muzze fick en kalldusch, det behövde han. L var supernöjd med att "bara" bli borstad.
Imorgon kommer Emma och fotar ponnysarna sedan ska vi på RixFm festival som är i Karlstad. Vi ser fram emot att få trängas med 2000 skrikande fjortisar!
Snart slocknar jag och en dusch innan vore ju inte fel kanske.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0