Helgen.

Kanske dags för liten helgsummering såhär på söndagskvällen.
I fredags åkte jag & mammi ner till stan för lite shopping och lunch. Strumpbyxor, shorts och en kofta inhandlades. Sen blev det bråttom som vanligt och jag fixade stallet i racerfart. Hem för att käka och fixa innan kvällen. Mötte upp Sandra & Ida på torget med Emma innan vi styrde våra steg mot Soffan & Lovisa på Haga. Hade en jätte rolig kväll med massa fina tjejor och vi hoppas på repris hos Rebecca snart...
Lördag vart inte lika rolig... Upp tidigt för att fixa stallet och sedan åka ner till Skara. Startgalopp för Hubbub som ändå gjorde ett bra lopp tills han galopperade igen över mål som 4a. Tråkigt värre!
Idag har det vart en riktigt slappisdag tills jag cyklade ner till hästarna i spöregn. Emma & jag körde lite fort med småstjärnorna och vi blev blöta. Sen hade vi trevlig stund i fikarummet med stochampionatet innan vi cyklade hem i spöregnet igen.
Sammanfattningsvis: Bra helg!
Nu: Sova
Imorgon: Återkoll hos veterinär med Muzze, håller tummar och tår för att vi får börja motinera nu i veckan annars kommer han krypa ur skinnet.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0