Jag lever!

Efter viss begäran från omvärlden bestämde jag mig för att blixtavsluta mitt lov från bloggen, ja det startade ungefär samtidigt som sommarlovet och återuppta bloggandet igen.
Vad har då hänt under de veckor jag varit off så att säga?
Massor.... några godbitar kan ju dela med mig av!
· Elitloppet, finns bara ett ord awsome! Pebbly gjorde ju inte dagen sämre genom att vinna fyraåringseliten för ston heller!
· Cypern, gött med en veckas semester. Brun blev jag iaf!
· Skolavslutningen, tror nog ändå jag och Rebecca hade roligast? Kvällen avslutades i bubbelpoolen hos Beccis!
· Årsdebut med Limerick, efter flera månaders kämpande gjorde han äntligen en start. Ledningen från 7de spår och tillslut en fjärdeplats med 5 sekunders rekorsänkning!
· Stosprintern med Pebbly, stressigt värre med alla hästar men jäkligt kul hade vi på hemvägen iaf!
· 18 år! dagen firades på Arvika. Jag och Helena tog en dubbel med Jidde & Pelle.Vi va bara lite överlägsna också!
· Härliga dagar i solen & stallet med fina vänner! kommentar onödig.
· Gotland, tre roliga dagar med en hel del häst men även annat skojigt. Eller hur räkan?

Schemat för helgen ser också tämligen fullspäckat ut. Motionskörning med L, jobb på midnattssolsrallyet på kvällen imorgon. Heldag på Årjäng, V75 där Hubbub startar i fjärde avdelningen. Elenor ska firas på kvällen. På söndag tar vi en tripp till Göteborg med två ponnysar med där bak. Limerick ska starta igen och den här gången kör vi all in och hoppas på seger!
Kan också meddela att läget för Muzze ser rätt mörkt ut för tillfället, behandlad i ett framben. Inte konstigt att inte han ville trava på Mantorp. Vila gäller i minst två veckor framöver sen är det återbesök hos Nina.

Avslutar inlägget med lite bilder!


Skolavslutning


Pebblan efter grymmaste segern!


Cypern!


Mer Cyprus


Sötaste fölisen på hela Lojsta ♥

/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0