Jobb & stochampionatskval samtidigt!

Eftersom jag numer har börjat blogga igen känns det som en bra idé att uppdatera lite oftare....
Har vart i stallet på förmiddagen och fixat klart där. Limerick gick en motionstur ihop med Rain (vår resekompis, som också startar på söndag) Pigg & glad kändes han så jag hoppas det sitter i. Muzze fick lite lyxbehandling, sjukling som han är.
Gjorde en liten spontan anmälan till Lindesberg förut, Limerick den stackarn kommer vara trött på att starta innan han ens börjat gjort det ordentligt.

Ikväll jobbar jag i entrén till rallyt, inte så kul kanske men pengarna behövs. Pebbly startar i försök till stochampionatet ikvälll, det suger att inte kunna följa med och titta!
Nej nu ska jag fixa lite lunch och sedan fräscha upp mig lite innan jobbet väntar...
/ K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0