RixFm

Nyss hemkommen från RixFm festivalen. Får väl säga att det var sådär, knökfullt och rätt dåligt ljud + att vi lyckades missa de bästa artisterna för vi gick och köpte glass. Men trevligt att umgås med flickorna lite.

Annars har det vart ytterligare en dag i hästarnas tecken. Körde L en sväng med Emma & Rain, pigg & glad. Sen kom Emma ner med sin masterkamera och vi fotade pownisarna lite. Jag satt barbacka på L utan hjälm, mamma var sådär nöjd. Hoppas på att bilderna blev bra, tror det kan komma upp några här framöver...
Hoppas på utgång imorgon, hörde lite rykten från Emma att det kunde bli så.
Nu ska jag snart hoppa i säng, behöver min skönhetssömn.
/ K


Jag & Sandriiii på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0