PUSS

Nu blir jag trött. Mina & Sandys planer skiter sig. Förhoppningsvis ska vi lösa detta ändå.
Regnet har öst ner hela jävla dagen. Nej nu överdrev jag, uppehåll i 2 timmat ungefär. På den tiden hann jag ner till stallet och ta en långsamtur med Limen.
När det var Muzzes tur att bli motionerad öste det. Men bangar järngänget för det? Absolut inte. Tre varv körde vi och Muzze var rätt så piggelin där ett tag, men det gick över!
Ledarmöte sen. Får behålla mina små "älskade" barn. Postiv nyhet, vi börjar en halvtimme senare!
Borde städa mitt rum också för imorgon får jag fin besök av massa flickor. Grill & Myspys blir det!
/ K


PUSS!


Kommentarer
Postat av: sandy

de löser sig alltid!!!! ;D

2010-07-30 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0