Åhhh vilket härligt lov!

Vilken vecka det hittills varit. Inte en lugn stund typ men det är så jag vill ha det, oftast iaf.
Jobbade tisdag & onsdag på travskolan. Prova på körning och picknicktur med hästarna, mysigt värre.
Idag har jag vart ute på Lökene hos stall goop och hjälpt till, främst Martina men även lite andra skötare som hade snälla hästar att köra.
Borde packa och fixa inför resan till Gbg imorgon, kl 06.00 går tåget. Undrar verkligen om jag kommer orka upp, klockan ringde 6 imorse också, okej självvalt men ändå. Aningen plågsamt.
Nej måste ta tag i den här packningen nu, för den kommer ta tid om jag känner mig själv rätt.
Ha en bra helg också, ska jag försöka ha iaf!
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0