En för tidig hovslagare.

Min hjärna är full! Okej ja vet att den inte kan bli det men så känns det! Två prov imorgon, ett kommer iaf gå bra för det är löjligt enkelt. Spanskan däremot kommer gå åt helvete eftersom jag blandar ihop alla böjningar och ord, sjukt tråkigt också så nu skiter jag i det.
Pojkarna fick skor idag, jätte fina blev dom. Hovslagaren kom en kvart för tidigt! När hände det senast? Hade ju bytt gubbe den här gången men ändå de brukar aldrig vara i tid. Denna var iaf bra så han lär bli ordinarie på mina.
Joggingtur för dom igår, Emma den söta red Muzze åt mig, tur var väl det annars hade jag inte vart hemma än så seg som jag är!
Nej nu ska jag duscha, plugga det sista och sen gosa ner mig med duntäcke och datorn i sängen!
Puss
/-Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0