Förberedelser.

Kladdkakan står i ugnen och mitt rum är nystädad, imorgon kommer flickorna hit för att fira att det är två hela dagars ledigt!
Jobbar till halv sju imorgon, vilket kanske inte är så nice men det löser sig. Bussen går ju numera supersnabbt, en kvart tog det hem idag, då hade jag ändå bytt buss en gång.
Två prov idag, ett gick åt helvete medans det andra var löjligt enkelt, eller så är det jag som har uppfattat frågorna fel. Biologiprov på måndag, jjag har inte ens öppnat boken. Ångest.

Två ponnyer tränade idag, varav den ena fick det lite lättare då han slapp vagnen och fick hänga med på släp i grimskaft. Gick superfint eftersom L är världens snällaste, även M skötte sig bra( när vi väl hade fått på vagnen)
Fortkörning med L imorgon, får se om det kan gå ännu lite fortare nu när rakbanan har tinat upp.
Måste fixa lite innan jag ska hoppa i duschen och sen sova.
Just det mamma ringde från Gran Canaria förut; det är gööör varmt här nere, typ 30 grader. Fusk!  
Take care!
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0