Marsis

Dåligt bloggande av mig, fy skäms! Anledningen är att jag har extremt mycket att göra, skolan tar all tid utanför hästarna.
Helgen i Göteborg va bra, träffa lite nytt folk och lärde mig massa saker + att vi slapp svälta, kändes som vi inte gjorde annat än att äta. Lägger upp en lite ofräsch bild här nere, tips för den känsliga: TITTA INTE!
Louise drog iaf helgens bästa kommentar: Åh herreguuud så här möe vatten har jag inte sett på flera måååner! Inte konstigt att de tyckte vi var bonniga. 
 
Har tränat hästarna måndag och idag den här veckan. Pigga och glada pownisar efter en ledig helg. Ridträning för båda två idag. Muzzeer pony mahony som han kallades av en proffstränare, skötte sig väldigt bra för att vara Muzze. Limerick gick på upptäcksfärd på ridstigen, vi gick lite vilse men tog oss hem igen iaf. Blev ett varv på skogen med Emma "biffen" Ivarsson och Rain också.
Muzze började med sin nya vana förut också, stå på bakbenen på stallgången. Nytt för idag var att han även hoppade framåt. Kättingarna klarade sig faktiskt, positivt där.

Har pluggat samhällskunskp hela kvällen nu, det är sjukt tråkigt. Har gjort det här 3 år i rad nu så det borde väl sitta tycker man, men icke. Hoppas på ett lätt prov imorgon och att jag faktiskt kan något efter lite repetition.
Måste hard work worka nu framöver, har blivit kär i en tävlingsförbygel till Limen. Riktigt snygg, dock rätt så dyr men prinsen ska ha det bästa! (kan även gå att övertala pappa att betala lite på den :D )
Nej nu blir det andra avenyn innan jag ska sova min skönhetssömn och drömma om all finanspolitik och inflation!
Natti, natti
/ - Kajsa

Skit också, bilden ville inte vara med. Ska fixa den på annat vis ;) Håll uuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0