Muztang, en tioårig galning!

Jag har världens roligaste ponny. Muztang vilken stjärna, ena dagen kan man knappt ta i honom förens han lättar från marken, andra dagar kan man göra vad som helst med honom. Idag var det en bra dag för galningen. Fortkörning stod på schemat. Åkte ut efter tre med Rain och Emma för att köra några lugna intervaller, därför lät jag honom gå med lång käk och öppet huvudlag. Sex intervaller, som slutade med att vi körde gasen i bott. Jäkligt fin kändes han trots den lite annorlunda balansen och utrustningen. Sprang och lekte tider runt rekordet, sugen på att starta snart!
Åkte till stallet imorse för att hinna köra L innan skolan, fem varv på skogen med storhästarna och lillman var rätt trött efter dagens pass. Fixade lite innan jag tog bussen in till skolan. En endaste lektion och den var inställd, läraren kom aldrig. SKRÄLL! Gjorde iaf muntligt nationellt prov i engelska, gick väl sådär eftersom jag lyckades dra den svåraste lappen av alla.
Nu borde jag plugga eftersom det är geografiprov imorgon, blääää på alla sedimentära och metamorfa bergarter. Hoppas på att det har fastnat en del på alla de gånger jag läst igenom.
Ha det bäst!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0