Sammanfattning av en bra helg!

Helgen har gått alldeles för fort! Imorgon är det ny vecka och fem jobbiga dagar i skolan, två prov på torsdag. Jag jublar...
Har som vanligt haft fullt upp i helgen. Lektion på lördagmorgon, ridtur med Muzze, intag av ponnysar, myskväll med melodifestivalen med Emma, Ida & Sandriii, mer jobb, firande av födelsedagsbarn (eller gamlingar passar väl bättre) och skötsel av hästar. En hel del och nu känns det lite som tiden inte räcker till för allt jag egentligen vill göra!
Veckan som kommer lär väl bli hektisk även den. Mamma & pappa åker utomlands på onsdag, skönt att slippa dom en vecka faktiskt.
Just det två bra saker!
Limerick gick fort i fredags och sprang faktiskt riktigt fort, lite utrustningsändringar gjorde att han sprang en bra bit under rekordet och samtidigt travade riktigt fint!
Andra bra saken är att jag fick årets ungdomsstipendie på Färjestadtravet!
GÖÖTTTTTT
Dagens roligaste var nog när pappa och jag hämtade hästarna från skogshagen, där det var 1meter snö som man bara sjönk i. Pappa fick ta Muzze och lyckas ramla när han ska över den största snövallen, hästen hoppar och pappi hänger efter, HAHA rätt kul. Mindre roligt var att jag lyckades göra samma sak med Limerick, men till på köpet lyckas jag tappa grimskaftet, tur att han är så snäll att han stannade!
NU ska jag sova tror jag, för sovmorgon är inget jag har tid med på helgerna ;)
Puss
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0