Vårtecken.

VÅRTECKEN! Jag gjorde årsdebut med cykeln idag, ner till stallet åkte vi. Riktigt gött faktiskt, dock fick man akta sig för allt grus som var i vägen men jag kom både dit och hem helskinnad. Visst jag saknar Molkom på många olika sätt, men den leriga grusvägen är faktiskt inte något av detta.
Ett annat vårtecken är att det börjar bli dags för att testa pållar på banan, eller ja iallafall en av dom.
Muzze är numera helgalen, vilket är skit tråkigt. Går inte att göra någonting med honom, så börjar fundera på om han tröttnat på att vara travhäst....

Annars är det råmycket i skolan, som vanligt innan lov. Typ tre prov kvar innan man är helt ledig. Jag längar mycketmycketmycket.
Var på stan en sväng med syster förut, en t-shirt, ett linne och ett par nya converse fick följa med hem. Plus en liten påskpresent till Alva, sten coola paljett skor i conversemodellen från H&M. Hon kommer älska dom!
Nej nu ska jag duscha och sova, det kommer bli tungt att ta sig upp imorgon.
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0