Happyface!

   Känner mig riktigt glad trots att livet egentligen suger rätt hårt. Massa plugg (eller jag är skoltrött därför är ett ynka prov väldigt ansträngande att plugga till) Hästarna funkar väl lite halvbra, den ena har inga lopp att starta i, den andra kan inte springa. Har mycket saker att fixa som jag egentligen skiter fullständigt i.
Trots allt detta + lite till känns det ändå jävligt bra....
Imorgon blir det rid- eller körtur med Wille och en liten tur med Muzzemannen också som bara tränar litegrann för att inte bli odräglig att ha och göra med.
Nästan alla stora pållar startar närmaste veckan, Eyeshadow & Frenchwoman fredag, Hubbub måndag och Pebby nästa torsdag. Det GILLAS!
Nu ska jag läsa lite till det ansträngade geografiprovet som skall skrivas imorgon, bara jag inte får IG så löser sig resten.
PUSS & KRAM SKUMBANAN!
/ - Kajsa
                                    
                                                                 Bara för att Ida är sötast!


Kommentarer
Postat av: SANDYY

NI är sötast!!

2010-05-11 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0