Livet leker och solen steker!

Soligt och härligt, gött som bara den. Känner att jag har fått färg efter en dag ute och soleksemen har börjat klia på mina kinder.
Har vart på Lökene två dagar den här veckan. Måndags och idag.
Körde syskonen idag, Pebbly och Cue on. Finfina båda två, rätt pigga särskilt Calle. Idag åkte vi lite spontant och åt på golfbanan i Kil, mums. Kanske inte lika mums att sitta i svettiga stallkläder med fina golfgubbar runt sig.
Red Muzze en ganska lång sväng på ridstigen idag med hans nya man Rain. Pelle och Muzze har ju skilt sig sen de började vara otrogna mot varandra med Jidde respektive Limerick..... Dramatik!
Imorgon blir det skola idag, tror att alla dagens lektioner var inställda så dagen räknas inte som skolk!
Prov i Naturkunskap, det kommer gå bra. Bara att gissa och dra till med något om man inte kan, brukar funka särsklit i en klass som min. 
Nu ska jag sova, inte dåligt klockan är inte ens 10. Men jag är trött som bara den efter flera tidiga mornar.
Nej mot sängen, puss
/ -Kajsa

                                             Världens finaste, och även charmigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0