Lördag

Fin vecka, eller ja det jag kommer ihåg är bara bra iaf!
Göteborg torsdag - fredag. Sov totalt ungefär 3/4 av vägen, gosigt. Då tar det inte så lång tid heller.
Åby på torsdag kväll, nerverna på topp! Pebblan fick ett tufft lopp och satt sedan fast bakom en trött häst. Men hon blev 6:a och tjänade 50 000 så då får man vara nöjd!
Stan på fredag, mamma hade bestämt sig för att jag skulle köpa något till skolavslutningen. Men icke. Köpte en tunika så det kankse funkar att ha den.
Idag har jag jobbat 9-11 med mina söta barn. Det spöregnade men dom va lika glada ändå.
Körde mina egna huliganer sen, gick väl bra. Limerick skrämde ridhästar på ridstigen och Muzze på skogsbanan, va omtyckta vi ska vara där uppe nu!
Borde plugga matte också för på tisdag är det nationellt prov. Men inte halv elva en lördagkväll. Får bli imorgon stället.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0