Onsdag

Två ridpass och cykeltur hem är reslutatet av dagens träning inför beachen 2010 (haha vilket skämt) Det kommer nog aldrig bli beachväder här så jag kan lugna mig lite med min träning.
Tog Wille första turen, lite lägre farter än sist men han blir laddad pensionären. Bytte till monténsadeln den här gången, åhhh vilken skillnad. Materiallirare brukar man väl säga?
Muzze andra turen, snigelfart två varv på skogsbanan avslutades med en galopp och sedan skrittrunda med Emma & Rain, som blivit av med sina kulor.....
Geografin imorse gick hyffsat, inte alltför svårt och jag borde få VG iaf. Har egenlitgen lite annat att ta itu med men är mer sugen på att ta en dusch och sedan krypa ner under täcket.
Har goo lust till att ta ledigt någon dag nu och åka ut till Lökene, får väl hålla ut två veckor tills det är studiedag...
Svenska lärarens kommentar efter dagens "givande" lektion: "du är så långbent så nu får du sluta med ponny snart" Tack den värmde gött!
Längtar ganska mycket till helgen också för då ska jag sova hos bästa Helena och hjälpa henne med alla 3 starthästarna. Det kommer bli som förr det!!!
Kram
/ - Kajsa

                                       
                                        Världens finaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0