Sommarlov närmar sig....

Två dagar kvar i skolan, två ynka dagar sen tar jag lite för tidigt sommarlov. Ja nästan iaf, när jag kommer tillbaka är det två dagar varav en är men ledig pga. studenten och sen skolavslutning! Såååååå gött! Har börjat lämna tillbaka böcker lite här och där, känns bra. Gjorde sista spanskaprovet i mitt liv idag, det känns VÄLDIGT bra.
Cypern en vecka med mamma och broder. Brun ska jag bli! Har hört vissa rykten om att många studenter från Karlstad ska till samma ställe, hoppas på att det är ett rykte........
Hästarna går finfint. Muzze startade i söndags, fyra på 03 efter ett lopp i tredje/fjärde spår hela vägen. Ibland önskar man att ponnyloppen vore lite mer som med varmbloden. Inga kuskar som väljer att ligga kvar i tredje spår när det finns plats i andra, eller kör i halvspår hela vägen! Jaja vi är nöjda, han kan bättre men formen ska inte vara på topp än! Emma I kör ett lopp med honom på Åmål när jag är borta, stränga körorder, ingen tid under 58 är tillåtet..
Limerick ska bli trött imorgon och skos, hoppas på en rejäl förbättring med nya dojjjor annars kanske stjärnan får göra något annat.
Skrittur med Muzze i skogen förut, finns inte så mycket annat att träna på nuförtiden. Myspys är det iaf.
Funderar på att sova, klockan är efter läggdags. Jag blir megatrött på kvällarna numera och måste sova runt tio annars stänger sig ögonen av sig själv :)
Nattinatti


Finaste Muzze på Mantorp (checka in hans nya förbygel med namn och allt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0