TORSDAG

Sista skoluppgiften är klar!!!Inte för att jag har vart så seriös i skolan de senaste veckorna, det har ju löst sig ändå... =)
Blev väldans glad när jag kom till stallet och lilleplutten hade skor på alla fyra fotsingarna, inte illa efter typ 5 veckor utan fram! Dock inte lika happy när jag märker att Muzze har trampat av sig en av sina. Hitta den i hagen sen, Muzze hade fixat till den lite så pappa fick slå rätt den och så spikar jag SJÄLV (stolt) dit den imorgon.
Nu är det 3 dagar sen smäller det, E L I T L O P P E T stavas det och ska bli grymt kul!
Imorgon blir det lite mer oseriös skola och sen stallet för att jogga pållarna lite, snabbjobb på lördag innan vi åker upp till Sthlm. Ber till Gud att Limens nya racerdojjor gör honom 1 minut snabbare (hehe 10 sekunder iaf?). Gud har nämligen hört mina böner tidigare den här veckan så det verkar som vi är homies nuförtiden :)
Duscha vore skönt nu och sen sova, (klockan är över tio och jag är inte ens trött, framsteg!)
/ Kajsa



                                                            Repris denna sommar flickor?

Kommentarer
Postat av: rebecca

2010-05-28 @ 22:22:55
Postat av: rebecca

YESSSSS! klart det blir repris! :D <3

2010-05-28 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0