3 små starthästar.

Sitter här på min lilla gröna kudde på datastolen sådär lagomt trött i kroppen.
Emma och jag hade idag 3 starthästar att sela ut eftersom mamma Ivarsson nu har fått magsjuka.
Gick i ett med andra ord. Mossy & Mc Donalds blev 3a medan Starcane inte riktigt ville vara med och blev diskad.
Vi som skötare känner oss ändå rätt nöjda, inga lösa tömmar eller tappade knäkappor!

Imorgon är det veterinär med Muzze som är dagens händelse. Hoppas på ett bra besked för min stjärna, han har nämligen börjat protestera mot att stå på box 24/7.
Just det idag var jag hos optikern för att fixa tillstånd för körkort (jag vet att jag ligger lite efter!)
Hade supersyn, synd jag hade hoppats på glajjor iaf när jag läser.

Måste skriva lite loggbok för projektarbete innan jag får sova, den ska nämligen lämnas in imorgon för genomläsning av min handledare. Spännande det där.
Har även fått reda på att vissa av mina kurspolare har fått sina resultat från provet i fredags, frågan är om jag vill veta....
Nu skriva, snart sova!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0