Balklänning!

Har pluggat, pluggat och pluggat lite till. Slutet på veckan närmar sig och det borde vara hellungt men icke. Imorgon åker jag till Stockholm och gör muntligt, skriftligt och praktiskt prov. Hårda bud inom travet.
Borde gå bra om jag anstränger mig lite, men nervöst är det.

Köpte/beställde balklänning idag. Provade miljoner på ett ställe kändes det som. Hängde undan en, som påminde mig om mindre bra saker. Åkte vidare och fastnade för en direkt! En champange färgad, väldigt enkel men jag gillade den! Med Napa bränna kommer det bli awesome :D

Ska fixa frukost tills imorgon nu, sen duscha och läsa lite till, min finansiella framtid hänger ju trots allt lite på det här provet. Skulle ju kännas rätt fint att få extra betalt.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0