DANIEL ADAMS RAY

Jag är trött, somande i en fåtölj framför v75 förut.
Utgång igår. Galet mycket folk. Galet bra Daniel Adams-Ray. Galet skön Räka/Dileva med mig under kvällen.
Förfest hemma hos moi innan vi åkte in till stan. Lite tempel sen lite efterfest i båten vid kyrkan.
Kan bara meddela att åka rutschkana på en Mc donalds bricka går jäääävligt fort, prova men ta på er vantar för risken är att man måste ta emot sig med händerna. Det gör väldigt ont utan, tro mig jag vet!
Dileva ville ge min bror en gratis fylla när vi kom hem inatt, därför skänkte hon sin ölburk till honom.
Hans kommentar: "jaaa visst tack, men måste jag ha den i sängen".

Vi jobbade imorse, det va lite segt och jag har haft bättre dagar om man säger så.
Imorgon jobbar jag igen, uppstigning 05.15. Paula hämtar mig kvart i sex. Ska jobba åt Jennie på Lökene, vilket också innebär en starthäst på Örebro. Heldag med andra ord. Tror inte det blir något matteprov för min del på måndag.
Nu tar jag kvällen, ska bara packa lite först.
Ha en bra kväll.
/ K




Bilder tagna från Linneas fb!
Massa goa tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0