Höstlov.

Tidig morgon då klockan ringde 05.20. Blev upphämtad klockan sex av Martina för att vara med en dag ute på Lökene, de gillar när man har lov där. Va med på två fortkörningar i backen, fick köra Carmen Tooma & Lucky Angel Face. Fina damer det där!
Vi tog även en tur med ap-cheetah och super-snälla-silver-pebblan på släp.
Fixade mina pownisar en snabbis på kvällen och nu fastade jag framför datorn. Skapligt trött är jag också.
Har lovat att fixa kladdkaka till min & emmas fikastund imorgon, bara tanken är väldigt jobbig just nu.
Ska på ledarmöte på travskolan imorgon- alldeles för tidigt.
Mot köket, är rädd att jag får skäll om jag kommer utan kladdigkaka.
Puss!
/ K


Carmen Tooma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0