Icke bortskämd!

Vissa kallar mig bortskämd, en del skojar andra menar det verkligen. Och visst jag får mycket grejer, men jag jobbar fan jävligt hårt för mina egna också!
Som idag till exempel, uppstigning 05.15. Började jobba 6. När klockan var 9 hade jag mockat 8 dubbelboxar med massa skit, bytt 8 vattenhinkar, fyllt alla jävla höhäckar som sitter 2 meter upp i taket och tagit ut alla 8 hästarna.
Fixade och bytte lite täcken på mina små snöiga passhästar innan det var dags att börja med Marelle som skulle till örebro och starta.
Hela eftermiddagen på trav. 3 hästar på 2 pers, de gick i lopp 5,6,7. Som tur är jag och Paula alltid dreamteam på trav! Så vi löste självklart all stress.
Hemma igen för ungefär en timme sen.
Så nu tycker jag att ni som tycker jag är en bortskämd skitunge ska ändra er uppfattning lite, jag är en hårt arbetande kvinna och då gör det inget att man får lite bonus av pappsen ibland!
Känn på den bara.
Är grymt sliten nu, alldeles för lite sömn under helg. Tur att jag börjar halv 2 imorgon så jag kan ta sovmorgon. Dock matteprov och jag skulle behöva gå upp lika tidigt som imorse för att klara det, har nämligen inte pluuggat alls, bra jobbat där!
Nu ska jag ta en dusch och se ensam mamma söker innan jag däckar.
Pussar!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0