Mördarprov.

Jag har under mina år i skolan skrivit många prov; svåra, lätta och knepiga.
Dagens prov slår nog allt ändå.
Domedagen, dagen då all jävla kunskap skulle komma på en gång utan att missa tänka säkert, ur djurskyddssynpunkt och pedagogiskt.
Hur gick då detta mördarprov?
Helt ok ändå, inte säker på att jag kommer klara mig men det är ingen katastrof (hoppas jag)
Grejen va att det inte enbart handlade om 2,5 timmar skriftligt prov utan om filmsekvenser, muntlig lektionsplanering, säkerthet & finn fel i stallet och på bilder.
Om 1-2 veckor vet jag om jag får löneökning och blir ägare till nya, snygga överdragskläder.

Loulou & jag hade fantastiskt kul på tåget under hemresan. Killen framför störde sig bara lite sådär.
Nivån på våra skämt sjönk rätt rejält ju närmare Karlstad vi kom.
Imorgon jobbar jag hela dagen, hoppar in som vikarie eftersom Miss Ivarsson har fått spysjukan, blä.
/ K - övertrött & rätt tom i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0