Två klänningar!

Känns som jag har mängder med plugg just nu, men jag kan inte komma på vad riktigt. Eller så är sanningen att jag inte vill komma på vad som behövs göras!
Beställde inte bara en utan två balklänningar förut, kan vara bra om man ångrar sig på färg. Nejdå jag kunde bara inte bestämma mig vilken av de 50 olika färgerna jag ville ha, så hon i affären sa att jag kunde få beställa två för att sedan säga vilken jag ville ha. Blev en mocka/champangefärgad och en mörkröd. Wiiiiie nu längtar jag!

Inget Axevalla idag, pappa hade inte tid, Muzze skulle skos & det var snökaos därnere. Ingen bra kombination. Tar lite ledigt från skolan och åker med till Solvalla istället, har hört lite rykten om att våran fina Pebbla kanske ska få göra ett utlandsbesök. Frankrike-semester mitt i vintern vore ju inte helt dumt faktiskt.

Dags att öppna kalendern nu för att göra lite nytta, har fått lite dålig ovana & pluggar dagen innan prov. Förr i tiden var jag alltid duktig & började en vecka i förvag....
/ K


Go bild från "balen" i nian, Emma, Nathalie, Sandra & jag!


Kommentarer
Postat av: emma

haha småååå! :)

2010-11-23 @ 22:08:44
URL: http://emmapersson.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Guu vad söta och små!!

Har också en sån ful ovana :( Vill ha tillbaka min gamla plugg-motivaton..!

2010-11-24 @ 21:10:24
Postat av: Emilia

Små och söta kanske man säger ;)

2010-11-24 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0