-40kg

Nationellaprovet i Svenska idag. Fem timmar hade man på sig, jag satt i fyra. Känns bra
Imorse skulle 2000 skolbarn med bussen. Flyt som jag har går jag på hållplatsen före skolbarnen. Vissa andra hade inte lika flyt, inklusive Emma P. Bussen åkte nämligen förbi massa folk. Då känns det rätt bra att sitta inne i den varma, goa bussen, bara glida förbi och folket där ute ser ut som ett o i munnen. Särskilt när man vet att det är 6 minusgrader och 20min till nästa buss, jag skrattade lite inombords faktiskt.
Elakt I know, men jag vet att folk skrattar åt mig också när jag inte får åka med.

Har pussat lite på pojkarna idag också, Limen fick gå på släp igår. Märktes idag, han orkade inte dampa så mycket. Muzze besökte ATG-kliniken igår. -40 kg på mindre än fyra veckor, nu fattar ni varför jag tycker han ser ut som ett skelett. Inga muskler finns kvar heller. Bästa beskedet, han kanske kan få gå ut om 2 veckor. Gillas i massor.

Imorgon ska jag köra Johanna en sväng, sen ska vi prova att rida lite på henne. Kan bli rodeo på hög nivå det!
Ska duscha & fixa lite innan det blir sängen.
Puss & Kram
/ K
























Hur glad på en skala tror ni jag blev när jag hittade mig själv taggad
i den här snygga bilden på FB?
Rätt söt är han ju ändå Paxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0