Utkast: Nov. 25, 2010

'
Gooaste Göran ställde mer än gärna upp som fotomodell med sin Goober!


Blingbling is it


Lite nervös tjej innan loppet

Tog lite ledigt från skolan igår och åkte med hästbussen till Solvalla!
Väldans bra dag. Fick följa med på en resa i en hästs hals, mycket intressant. Häststackarn blev dock opererad idag på grund av att gomseglet var lite i vägen när han skulle springa fort och andas.
Hjälpte till att sela Goober & Pebblan. Den första va suveränt bra, galoppade först sprang ikapp och blev tvåa. Nöjd ägare där.
Pebblan satt fast med alla krafter kvar, oryckta var både norsken och huvan. Otur!
En seger fick vi med oss hem, Andoverandout, skötare: hon som vägrade ta av sig mössan under hela dagen.

Hemma runt 3 inatt. Rätt seg skoldag, trots att jag bara haft två lektioner.
Jobbade lite ikväll med världens sötaste och roligaste barn.
Tack räkan för att jag fick överta dom!
Ska se på mitt nya favoritprogram paradise hotel.
Adventssamling i kyrkan imorgon, löve it även om jag & gud inte ritkigt connectar.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0