Fina uttalanden.

Rätt sliten idag om man säger så! I säng runt halv 4, klockan ringde 7 för jobb!
Två alvedon så kunde jag ta cykeln ner till travet och jobba hela dagen.
Mina söta små barn säger världens roligaste grejer.
" Jag får inte äta godis och chips för min pappa säger att jag är tjock"
" Jag vet hur man ser vilken häst det är.... Hur då frågar jag. Men åhh det är ju enkelt, killarna har ju snopp!"
" Hon har gått här på knattekurs. Hon har 5 syskon och 3 hundar. Vet du vem det är?"
Bra signalement där!

Ska snart ta ett bad, sen sova. Kan behöva sova ikapp litegrann. Imorgon är det mer jobb, mamma undra förut hur mycket jag orkade.
Jag svarade: jag behöver pengarna till resan.
Mamma säger: jo det är klart, men det löser ju sig ändå...
Bra där mammi! Du betalar hälften åt mig tack!

Sweet dreams
/ - K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0