Panik!

Vaknade med lite smått panik imorse, hittade inte mobilen för att kolla klockan utan fick leta upp en vanlig klocka. Den visade 10.30, konstaterade snabbt att den måste ha stannat. Hittade sedan mobilen bredvid kudden och kunde dra slutsatsen att min vanliga klocka inte alls hade stannat. Försovit mig tre och en halv timme, bra jobbat!
Struntade i skolan, hade ju ändå missat 2 av 3 lektioner.
Jag tog alltså lov en dag för tidigt, gör mig inte så mycket.
Jobbar hela dagen imorgon, ska INTE försova mig. Tror inte hästarna blir så nöjda med mig då.
Dax att sova så det inte sker. Kan fortfarande inte förstå hur det gick till när jag stängde av klockan imorse. Ställer den två gånger imorgon för säkerthetsskull!!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0