Solvalla

Solvalla (Stockholm) tur och retur på en dag. Känner mig lite seg just nu.
Muzzetussen grejade 4de plats på tiden 2.00,3. Vilket är riktigt bra, tufft motstånd från 08orna! Gick utvändigt ledaren tills han galoppa ca. 500 meter från mål. Jäkla skit, där rök segern/andraplatsen.   
Nöjd ändå och nu tar vi vintervila för iår.
Måste säga att Muzzesäsongen 2010 har vart riktigt bra, ungefär 2000kr insprunget och en tid under 2min är inte fy skam.
Nu tar jag snart kvällen, massa "måsten" imorgon, bl.a. nörda religion, städa rum och kanske köra lite hästar.
/K


Min fina, som överraskar lite ibland ♥

http://foto-mike.com/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=0
Klicka er fram till lopp 5 så får ni se sista loppet för iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0