Toooooorsdag

Matteprov - check
Historiaprov - check
Nationella i muntlig svenska - check

Galet mycket prov den här veckan. De två översta proven är bara att glömma, jag kan så mycket bättre. Skyller på att jag har haft en av de värsta veckorna i mitt liv.
Svenskan gick bra, klassen blev väldigt travintresserade efter Pebblans spurt i Oaks förra året.
Kortkort dag i skolan imorgon gör att jag spenderar eftermiddagen på Lökene med massa fina hästar och bra folk!

Läget för världens finaste Muzzeman är väl hyffsat, äter smärtstillande, har puls i benen och biter alla han kommer åt. En vecka i box + bantning är inte hans grej riktigt.
/ K


Mini-Kajsa kör sitt första travlopp. Min fina amerikanska sulky ♥
Utan slagrem, galen på den tiden. Bra på att matcha färg på utrustningen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0