När minnet sviker.

Tänkte skriva värsta bra grejen egentligen men så glömde jag bort det. Stör mig som bara den!!
Imorgon drar jag & pappi till Stockholm och hejar fram Pebblan till final i breeders crown, gillas i bött. Valde mellan Stockholm och studentfest, valde ju då det första. Konstigt kan nog många tycka, inte då! Finns inget som slår känslan att få vinna på valla!
Dagen har vart bra annars, jobbade projektis på textlektionen och kom riktigt långt. Körde Johanna en sväng efter skolan, myyyyys!
Nu ska ja fixa lite innan det blir natti.
Just det måsta bara berätta om imorse när Kajsa "smartast i världen" skulle läsa religionsläxan i sängen samtidigt som jag skulle käka frulle. Hade ställt ett glas äppeljuice på hyllan ovanför sängen, skulle leta efter mobilen för att dra ett sms till Emma. Pang och jag känner något blött i mitt hår.... ÄPPELJUICE! Jag lär mig aldrig!
/ K



Senast vi gästade Solvalla slutade det på bästa sätt!


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah ditt klappträd, men det gillar vi ju!!:D

2010-10-27 @ 09:59:47
URL: http://zoofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0