+ & -

Det där med segern i lördags gick åt helvete helt enkelt. Muzze blev dålig fyra. Besviken kusk/tränare/skötare/ägare!
När jag är ändå inne på tråkiga saker kan jag rabbla upp halva mitt liv känns det som.
· Jag har blivit extremt förkyld igen, mindre än 1 månad sen sist. ♥ till mitt immunförsvar! 
· TVÅ! Filosofiprov samma vecka, inte ok.
· Skolkort på torsdag, mitt hår ser ut som ett risbo. 
· Det är iskallt ute, vi äter lunch på Nöjesfabriken vilket innebär promenad 15 min varje dag = man förfryser (okej idag åkte vi buss...)

Finns massa mer men nu får det vara klart slut från negfronten!
Bara för att nämna några bra saker också:
· Vi har bokat studentresa till Napa! Kommer bli galeeeet.
· Nöjes på fredag, kanske ankan nästa onsdag.
· Klassen ska till Sållaren tisdag/onsdag, skulle egentligen platsa på negsidan också men + fokus nu. Vi missar skolan!

Nu ska jag fortsätta snörvla och läsa min älskade filosofibok bara för att jag älskar alla materialister och rationalister!
Puss på er!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0