22/9 - onsdag

Har precis tittat på lite youtube-filmer från när Pebblan vann oaks förra året. Härliga bilder det!
Jag har övningskört en stund idag igen, gick superbra! Körde även på motorvägen men det tyckte jag nog va lite läskigt.
Kortkort skoldag där vi typ bara provade och beställde studentmössor. Har redan börjat ångra mig.... Inte bra där. Handledningsmöte för projektarbetet stod också på agendan idag, känner redan att jag är jävligt trött på skiten.

Körde Limen en sväng förut, eller ja det blev ett ganska tufft pass för lillen. Han var faktiskt pigg, så havren han nog gjort lite verkan iaf. Muzze hade ätit upp nästan alla mat idag, tumme upp M!
Inställd historia imorgonbitti, sovmorgon tackar man aldrig nej till!
/ K


En på miljonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0