Friday

Har haft galen arbetsdag, se tidigare inlägg. Började med ponnykörningen på torget, skämmigt värre. Min lilla goding Pax skötte sig exemplariskt, cool kille!
Efter detta hade Beridna Högvakten från Stockholm uppvisning. Shit pommes vad häftigt. Jag lovar att även den som är extremt ointresserad av hästar skulle tycka det var en upplevelse. Så besök travbanan imorgon, de inviger unionstravet där kl 13.00!
När ni ändå är där kan ni spana in mig & Muzzetussen också. Vi startar i ponnykampen kl 12. Iår ska norskarna krossas (som vanligt alltså) Usch när jag skriver det här börjar hjärtat slå fortare och det pirrar lite jobbigt i benen. Jag är nervös! Jag kommer bli ännu mer nervös! För jag ska vinna imorgon, skaskaska!
Måste packa körväskan, duscha och försöka sova lite, känner på mig att jag kommer vakna 1000 gånger i natt, blä.
Ha en bra helg!
/ K





ps. Min projektplan fick mer än godkänt av min handledare, lättnad? JA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0