Hang with me

Mammi & Pappi har kommit hem från Turkland, bruna och med massa presenter. Jag fick en ny Britney Spears  parfym, sjal och massa godis. Bra att ha ett lager! Dock tycker jag nog de hade kunnat stanna kvar ett par dagar till!
Ogillar två långa dagar i skolan, men nu är tisdagen gjord vilket betyder att snart är det HELG igen :D Gillas skarpt.
Hissar Robyns nya låt Hang With Me, den har bara fastnat. Lyssna!
Dissar att det typ är minusgrader i mitt rum när jag ska sova, dunsockor och tights är på!
Imorgon ska jag rida islandshäst i flera timmar, många år sen nu. Ska bli så kul.
Snart sängen, tidigt imorgon, blä.
/ K






















Minikatten Liza Minelli fastande på bild igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0