I-landsproblem

Måndag imorgon känns sådär. Jobbigt med ny vecka och nya "måsten"
Funderar på hur jag ska göra med stallet, ska det bli tidig morgon och körut med Muzze eller väldigt sen kväll? Lutar åt det förstnämnda men då måste jag planera ihop tiden så jag hinner hem och duscha innan skolan. Stora i-landsproblem jag vet!
Har fått två dampanfall idag.
1. I stallet förut när jag insåg att mina prinsar hade fått fel mat till lunch, inte så farligt tänker ni. JO! Deras magar tål inte hösilage, som de hade fått dagen till ära.
2. När jag inte klarade matten alldeles nyss. Vi har precis börjat på kapitel 1 och jag är redan körd. Kul... not.

Ska planera morgondagen och sedan titta på veckans avsnitt av Ensam Mamma söker, love it!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0