Lördagskväll.

Tragisk lördagskväll, men jag är så trött att jag nästan inte bryr mig.
Har jobbat hela dagen, överdriver inte. Har vart igång sen 7 imorse. Jobba i stallet på morgon (inte så ansträngande eftersom småtjejerna fixar det mesta) två lektioner + mina egna odjur. När jag väl kom hem runt halv 6 ville två små förväntansfulla barn leka tjuv och polis. Och som bra faster ställer man givetvis upp på att få armarna sönderslitna och huvudet sönderskriket.
Nu är det iaf lugnt här hemma och jag funderar på att se en film eller likande i sängen, risken att somna är överhängande men ett försök är aldrig fel....
Måste bara säga att:
Mina nya barn på kanttekursen är enormt söta och drar världens roligaste kommentarer!
Min Muzzeman har utvecklats enormt mycket från rodeoponny till "välskolad" galopponny som törs gå över farliga broar (visserligen tvingades jag hoppa av men han gick över direkt sen!)
Min lilla lime sprang med racerfart ihop med Wille idag!
Over & out!
/ K


Världens goaste Bibbu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0