Övningskörning!

Jag har övningskört! På riktigt. Lite olaligt men ändå. Gick faktiskt riktigt bra, är talangfull känner jag själv.
Årets första prov är gjort idag, filmanalys. Gick ok, skrev så jag fick kramp i fingrarna, men så fick jag sluta en timme tidigare också. Kan vara värt lite smärta då..
Fixade stallet lite snabbt. Prins M vill inte äta lika mycket hö som jag vill att han ska. Får helt enkelt hoppas på att han tänker på figuren såhär i storloppstider!
Upptäckte att vi har starthäst i halmstad nu på måndag, Eyeshadow ska ut och visa upp sig. Tror dock inte jag kommer åka ner, 16 timmar i bil/hästbussen blir aningen drygt.
Hoppar snart in i duschen och sen i sängen.
Puss!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0