Packar....

Jag hatar att packa. Precis vad jag sysselsätter mig med just nu. Imorgon åker jag och två coola brudar på kurs i Skara. Har den där hemska känslan av att ha glömt något. Men just nu känns det som hela garderoben är nedpackad så jag borde överleva 3 dagar.
Har motinerat ponnysar efter skolan idag. Lilleman hade damp! Händer inte alltför ofta men idag lekte han hingst och hade svansres på skogsbanan, självklart hade jag "glömt" slagrem också.
Muzzemannen invigde sitt nya träns som vi har fått av gulliga Emma. Ny tur och vi kom över den superläskiga bron (okej jag satt inte på men över kom vi iaf) Avslutade hela rundan med galopprace och hoppas att humöret på farbrorn hänger i tills på tisdag.
Snart ska jag sova, är extremt trött jämt nuförtiden. Måste prata med mammi om det, kan ju vara något fel på mig? Kollar väskan en extra gång, i och för sig kommer det inte få plats med mer grejer men ändå...
Inget bloggande under helgen ,tror nog ni står ut :)
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0