Projektarbete = en plåga

Försöker göra projketplan, kan inte direkt skryta med att det går bra! Nu har jag dumpat själva planen och smygbörjat lite med ett av mina reportage, går det bättre då? NEJ!
Orkar inte skiten!
Har haft lugn skoldag mellan 9.30-12. Sånna här dagar är det faktiskt helt ok att gå i skolan. Tog en spontan lunch på stan med Emilia  & Hanna sen, myyys! Vi snackade en del om studentresa, kommer bli så jäkla galet!
Körde Limen en sväng på eftermiddagen, min lilla skrutt ♥
Nu har jag kört fast i det äckliga projektarbetet, har miljarder andra läxor också. Tur att det inte är länge kvar nu!
Ska plåga mig själv en stund till, sen ska jag duscha och krypa ner i sängen.
Pussar
/ K



Kommentarer
Postat av: Emma

Trattkantareller väl? Eller heter det inte så :S haha!

2010-09-18 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0