Sveriges sämsta?!

Jag börjar bli sjuk igen, funderar på om jag har ett av Sveriges sämsta immunförsvar?! Känns som jag nyss blev frisk från mina hostattacker och nu är det flodvåg från min näsa igen.
Hade egentligen tänkt följa med goa brudar till Nöjes idag för att se min nya favorit Oskar Linnros. Men med tanke på mitt tillstånd plus jobb 8 imorgon är det nog ingen klok idé. Åhhh vad det suger!
Har hjälpt Madelene att köra hennes hästar idag. Fick prova en ny förmåga idag, svansres och full sula på rakbanan. Jag trivs nog ändå ganksa bra med mitt nya "jobb".
Mina egna prinsar lever just som prinsar. Träningen går lite halvtrögt, men samtidigt går de som bäst då och det är huvudsaken. Att de ser ut som två ulliga köttbullar spelar mindre roll.
I onsdags var vi ett helt gäng flickor som förfestade hos Isabelle innan vi drog vidare mot Ankan. Bra kväll!
En dusch och massa sömn skulle jag behöva för att bli lite frisk, men just det jag börjar 8 så sovmorgon kan jag glömma men en dusch kan jag ju ta iaf.
Take Care!
/ K


Bilden är från i onsdags! snodd/lånad/kopierad (kalla det vad ni vill) från Hannas facebook =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0