Bra helg & fin insats av Muzze

Helgen i Skara blev riktigt lyckad! Delade ministuga (gick man in fick man backa ut)  med mina underbara kollegor Issapissa & Loulou, goa brudar det. Hade massa roliga övningar som man kan göra med barnen och vi fick även en del "bra" tips av vår kära Pirrelill.
Maten var väl inte den bästa, vilket visade sig på söndagmorgon då Loulou fick ta vår snygga färjestadstravet bil och åka till akuten. På lördagkväll drog vi i stuga 5 plus Andy in till stan och roade oss lite. Innan kvällen avslutades med skvaller, massage & godis i vår stuga!
Pappa direktreffade Limens lopp på lördagen. Emma & han var så duktiga! Slutade på 4de plats på tiden 2.27, bäst av allt: han kunde trava!


Igår drog jag & Muzze på turne. Resa till Skara igen, kan den vägen nu om man säger så...
Slutade på andraplats bakom vårt resesällskap Micklo Nick, lite svårt att ta ikapp 40m på en häst som kan springa aningen fortare än min prins. Tiden blev fina 2.00,5 vilket tyder på att formen håller i sig.
Har redan börjat ladda för unionstravet, laddar på med extra havre. Kul för den som tar ut honom på dagarna....

Idag fikamys i stallet med Emma. Jag hade fixat kladdkaka & saft. Enligt Mr X är vi de mest oseriösa ledare travskolan har haft. Jag är alltid 100% seriös med mina barn.
Har pluggat lite under kvällen, historian är klar medan matte C kan dööööööö!
Snart dusch och sen kanske lite film.
Puss!
/ K


Lilla skrutten med catchdriver Emma Ivarsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0