Årjäng!

Hästdag hela dagen.
Började morgonen med att fodra ett par stall ute på Lökene innan det var dags att fixa Nickie inför Årjäng.
Bussen (för min del bilen) rullade vid 10 och efter ett litet frukoststopp var vi framme i Årjäng runt halv 12 tiden.
Chill, pannluggsflätning och fika innan det var dags att börja sätta fart.
Lite kaos där ett tag med hästar som skulle värmas och starta.
Lyckad dag för stallet, 3 segrar, varav "min" häst Hubbub tog 1 av dem. Pappa va glad och sprang i bergen kring travbanan. Fick även med oss lite andra placeringar hem och 201 000 kronor.
Fick förvärma Nickie själv på banan = nervös pappi. Hon slutade 4a i sitt lopp = godkänt.
Påskägg och skratt påväg hem. Har fått en spekulant på min tidning, Göran & Martina vill köpa varsitt exemplar!
Imorgon tar vi nya tag, lite skola sen trav på Färjestad, hjälper till att sela Allan, Limo och eventuellt "min" Eyeshadow.
/ K

Dagens segrare!
Hazze, Ida, Premier, jag & Hubbe (fotat med Idas eller Bosses mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0