En bra början!

Jag har börjat med min projektrapport! Stående ovationer till mig!
Okej det är en titelsida, men alltid bättre än inget. Imorgon tar jag itu med grovjobbet, eftersom jag är ledig. Det känns fantastiskt fint också.
Tidningen är utskriven och klar, jättefin blev den faktiskt. Nöjd tjej.
Betalde studentresa med mina resepolare Emma, Issa & Loulou förut. Om en och en halv månad drar vi, bäst!
Körde psykbrytet Muzze förut, snäll och fin hela vägen (lite pigg när vi jogga men det får man vara efter 6 månaders uppehåll) Sa till Emma att Muzze är helt ändrad, inte rädd för något alls och jättesnäll. Kom in på gången och han knäcker en kätting direkt.... Snäll var det ja.
Ställde honom på halm i måndags, ångrar mig redan. Har insett att det är jobbigare att skotta halm än spån. Får trösta mig med tanken att Muzze får det gosigt och blir lite tjockare. Träffade på Limerick en sväng idag igen, påminns varje gång vilken fin och snäll ponny det är ( i och för sig har ju jag uppfostrat honom så det är inte så konstigt (= )
Kollar balklänning, skriver projektrapport och har lektionen med barnen imorgon.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0