Fre/lör

Igår inhandlades den efterlängtade byxdressen, fick bli en svart med korta ben i okej prisklass från bikbok. Är nu redo för Napa, så vi kan åka redan imorgon om det skulle vara så!
Fick även med mig två t-shirtar från H&M hem, men det va inte lika intressant.
Sprang 6km och körde lite styrka hemma innan jag tog fredagsmys och väldigt tidig kväll.

Uppe innan gryningen imorse, halv 6 ringde klockan. Bara upp och jobba!
Hade hur snälla hästar som helst, så skulle det vara varje helg.
Hastade vidare till travskolan för att avverka två knattekurser.
Avslutade arbetsdagen med att köra Muzze, ta ut alla brodd och spåna/halma upp boxen.
Släppte även Skrutt i stor hage för första gången. Happy powni kan jag säga, rullade sig flera gånger (blev inte ens upprörd när han hade lera över hela kroppen, har man inte kunnat rulla i lera på 6månader får man det) och körde en serie bocksprång!
Vid sju halv åtta hade jag äntligen fått duscha och satt på mig icke-hästiga kläder. Skön känsla det där.
Åker till Årjäng imorgon och selar Nickie Scot. Kan bli en rolig dag ändå.
Har fortsatt lite på projektrapporten ikväll, det suger. Jag vill bara dö när jag sätter igång.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0