23.38

Beställt böcker för runt 2000. Fem styckten av kanske minst 13 iallafall.
Love it eller inte kanske.
Känns fortfarande lite sådär med allt som har med universitet att göra.
Mitt liv kommer få vissa begränsningar, mina hästar kommer bli tjocka och otränade, mitt jobb kommer bli lidande.
Menmen lite uppoffringar får man väl göra.
Hade ju då tänkt att universitet startade lite soft, mest lite genomgångar om hur det går till och så.
Så fan inte, första temat för terminen startade idag, seminarium nästa fredag, inlämning 12 september och om 4 veckor tror jag att jag har första praktiken. Soft? Nej.
Bor i syrrans lägenhet under veckan, det är bra. Man får göra som man vill utan att någon kan bry sig, endast Smisan.
Var uppe hos farmor och farfar en sväng förut, som vanligt hade farmor något gott att ge bort.
Njuter med en påse bilar i soffan, tack farmor för att du vill att jag ska bli tjock.
Tar natta nu, körskolan hela dagen lång imorgon. Riskettan ska avklaras, det närmar sig körkort, wiiiiiiie!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0